Autor |
Wiadomość |
Morfi
Administrator
Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 1139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: /brak/
|
|
Głowica tłoka - do cyl. o powiększonej średnicy |
|
Siema.
Od jakiegoś czasu poluje na głowicę tłoka która by dobrze pasowałą do mojego cylindra o powiększonej średnicy. Niestety na większości sklepów nie pisze, czy dana głowica jest do średnicy zwykłych cylindrów czy powiększonych. Nie chce kupować w ciemno, dlatego sie pytam może wiecie jak rozwiazać mój problem?
A druga sprawa; gdybym kupił głowice boreup i wsadził do mojego cylindra to czy wszystko by grało? Oraz może lepiej wymienić samego oringa na gowicy na większy? Ale takich informacji na sklepie odnosnie ich rozmiarów też jak na lekarstwo!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 10:46, 10 Gru 2012 |
|
|
|
|
SZERSZEN
Użytkownik
Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: OŚWIĘCIM
|
|
|
|
Tak Mori poszerzony cylinder to cylinder bore-up więc w tym wypadku głowica tłoka by pasowała.
Wymiana O-ringa na nic się nie zda znaczy może uszczelni jeśli będzie to gruby o-ring bo przy standardowych 3mm może puszczać powietrze.
Sprawdź jaką masz głowice cylindra bo ciężko jest dostać płaska głowice tłoka B-U.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 23:36, 10 Gru 2012 |
|
|
Morfi
Administrator
Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 1139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: /brak/
|
|
|
|
Głowice tłoka mam wyciszoną, czyli z tym wypustem nie płaską. Ale z teog co widziałem to zestaw Bore-up ma ciut większą średnicę niż zwykły o psozezonej sredn. No ale w sumie przymierząłem kiedyś Lukiego głowice (Bore-up) do mojego cylindra i bardzo fajnie trzymał, to chyba takową zakupie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 15:50, 16 Gru 2012 |
|
|
SZERSZEN
Użytkownik
Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: OŚWIĘCIM
|
|
|
|
Sprawdź czy jego głowica tłoka da rade i kup głowice BU jeśli nie bd chciała wejść zdejmij O-Ring i jeśli wejdzie idź do sklepu z łożyskami żeby Ci dobrali odpowiedni o-ring
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:49, 16 Gru 2012 |
|
|
Morfi
Administrator
Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 1139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: /brak/
|
|
|
|
Kupiłem te oringi, nie było łatwo ich znaleśc i na dodatek jeszcze nie są identyczne jak ten oryginalny z Boe-up ale spełniają swoje zadanie:D Teraz moc powinna znacząca wzrosnąć, bo na starym strasznie przepuszczał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 16:59, 20 Gru 2012 |
|
|
SZERSZEN
Użytkownik
Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: OŚWIĘCIM
|
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Tu są
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 13:17, 21 Gru 2012 |
|
|
Morfi
Administrator
Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 1139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: /brak/
|
|
|
|
Byłem tam u tego gościa i włąśnie dał mi złe za małe, zakichałem bo nie wziąłem sobie tłoka i cylindra z auta. Ale stwierdziłem ze co mi zalezy 50gr to nie cena i pojechałem do tego motoryzacyjnego za bliską i tam kupiłem dopiero po długim przymierzaniu:D Też nie identyczne bo ciut większa średnica ale działąja identycznie, spręzanie super.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 15:59, 21 Gru 2012 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|